• Adverteren
  • Archief
    • Bootmagazine 2018 – jaargang 13
    • Bootmagazine 2017 – jaargang 12
    • Bootmagazine 2016 – jaargang 11
    • Bootmagazine 2015 – jaargang 10
    • Bootmagazine 2014 – jaargang 09
    • Bootmagazine 2013 – jaargang 08
    • Bootmagazine 2012 – jaargang 07
    • Bootmagazine 2011 – jaargang 06
    • Bootmagazine 2010 – jaargang 05
    • Bootmagazine 2009 – jaargang 04
    • Bootmagazine 2008 – jaargang 03
    • Bootmagazine 2007 – jaargang 02
    • Bootmagazine 2006 – jaargang 01
  • Waar verkrijgbaar?
    • Bootmagazine aan de Belgische kust
    • Bootmagazine in het binnenland
    • Bootmagazine in Zeeland
    • In de krantenwinkel in uw buurt
  • Adverteren
  • Archief
    • Bootmagazine 2018 – jaargang 13
    • Bootmagazine 2017 – jaargang 12
    • Bootmagazine 2016 – jaargang 11
    • Bootmagazine 2015 – jaargang 10
    • Bootmagazine 2014 – jaargang 09
    • Bootmagazine 2013 – jaargang 08
    • Bootmagazine 2012 – jaargang 07
    • Bootmagazine 2011 – jaargang 06
    • Bootmagazine 2010 – jaargang 05
    • Bootmagazine 2009 – jaargang 04
    • Bootmagazine 2008 – jaargang 03
    • Bootmagazine 2007 – jaargang 02
    • Bootmagazine 2006 – jaargang 01
  • Waar verkrijgbaar?
    • Bootmagazine aan de Belgische kust
    • Bootmagazine in het binnenland
    • Bootmagazine in Zeeland
    • In de krantenwinkel in uw buurt
Bootmagazine.be logo
  • Home
  • ABONNEMENT
    • PRINT: Bootmagazine Traveler & Specials
    • DIGITAAL: online magazine & e-mail newsletter
  • Nieuws
    • Verenigingen & Organisaties
    • Beurzen & Evenementen
    • Zeiljachten
    • Motorboten
    • Ribs & Semi-rigides
    • Materiaal, Uitrusting, Accesoires
    • B-2-B Watersportindustrie
    • Havens
    • Erfgoed
    • Toervaren & zeilvakanties
    • Charter & Cruises
    • Lekkers langs kant en wal
  • PREVIEW
    • Preview Bootmagazine Traveler
    • Preview Bootmagazine Specials
  • Boot e~magazine 2020 – 2021
  • Watersportnieuws.be
  • Home
  • ABONNEMENT
    • PRINT: Bootmagazine Traveler & Specials
    • DIGITAAL: online magazine & e-mail newsletter
  • Nieuws
    • Verenigingen & Organisaties
    • Beurzen & Evenementen
    • Zeiljachten
    • Motorboten
    • Ribs & Semi-rigides
    • Materiaal, Uitrusting, Accesoires
    • B-2-B Watersportindustrie
    • Havens
    • Erfgoed
    • Toervaren & zeilvakanties
    • Charter & Cruises
    • Lekkers langs kant en wal
  • PREVIEW
    • Preview Bootmagazine Traveler
    • Preview Bootmagazine Specials
  • Boot e~magazine 2020 – 2021
  • Watersportnieuws.be

Mercury Marine giet 2,5 miljoenste schroef

By admin on 26 december 2014 in Materiaal, Uitrusting, Accesoires, Motorboten, Ribs & Semi-rigides, Verenigingen & Organisaties

thumbnail

MercuryPropBegin  december vierde Mercury Marine het gieten van zijn 2.500.000e roestvrijstalen schroef in Fond du Lac, Wisconsin. Tegelijkertijd viert Mercury het 40-jarige bestaan van zijn productiefabriek, waar de beste bootschroeven ter wereld worden geproduceerd. De fabriekopende haar deuren in 1974.

Mercury-schroeven zijn wereldwijd bekend voor het leveren van de beste prestaties in hun categorie qua snelheid, acceleratie en zuinig brandstofverbruik. De meest recente schroefinnovatie door Mercury is de zeer succesvolle en populaire Enertia ECO-schroef. Deze schroef is 10 procent zuiniger bij kruissnelheid, met behoud van uitzonderlijke prestaties en duurzaamheid.

De schroeven van Mercury worden ontworpen door een team van ingenieurs die samen meer dan 160 jaar ervaring in het ontwerpen van schroeven op hun conto hebben. Het gebruik van de juiste en best ontworpen schroef voor het leveren van ultieme prestaties is een van de belangrijkste factoren die de eigenaar van een boot kan overwegen. Het is ook een van de minst dure investeringen die booteigenaars moeten maken. Iedere boot vereist een specifiek schroeftype en -grootte als de boot op het hoogste niveau wil presteren. Mercury streeft ernaar om iedere eigenaar van een boot te helpen het meeste uit zijn motor en boot te
halen.
De roestvrijstalen schroeven van Mercury zijn ontworpen voor buitenboordmotoren, met vermogens van 9,9 tot 350 pk, en alle hekaandrijvingsmotoren.

 

Previous Story

115’ Power Catamaran Concept van JFA Yachts en Peugeot Design Lab

Next Story

Team Brunel: strijd tegen zeeziekte

Related Posts

  • Gratis EmergenSea & Veiligheidsdag pleziervaartGratis EmergenSea & Veiligheidsdag pleziervaart

    By
    In samenwerking met de Federale...
  • Lomac krijgt Benelux dealerLomac krijgt Benelux dealer

    By
    Italian Yachts is de officiële dealer...
  • Spectaculaire start The Ocean Race in AlicanteSpectaculaire start The Ocean Race in Alicante

    By
    De 14e editie van The Ocean Race, de...
  • Sportief ‘opblaasbaar’ zeilen met nieuwe Tiwal 3RSportief ‘opblaasbaar’ zeilen met nieuwe Tiwal 3R

    By
    De nieuwe Tiwal 3R, de racing uitvoering in...

Bootmag-krant – 03 – 2022 WINTER

QR-code Boot e-mag 02 – 2022

Bootmag-krant 01 – 2022 – Lente

Bootmagazine Special: de Olympische Spelen Retro - Bestel nu! Slechts € 6,95 (gratis verzending.)

RSS Yachtweb.be

  • Candela raises $20M to unlock fast, electric and sustainable waterborne transport.

Watersportboeken bij Bol.com

Klik hier om Watersportboeken te bestellen

Google Ads Footer

logo
Copyright 2022 - 6minutes press (imprint KIM vzw)