• Adverteren
  • Archief
    • Bootmagazine 2018 – jaargang 13
    • Bootmagazine 2017 – jaargang 12
    • Bootmagazine 2016 – jaargang 11
    • Bootmagazine 2015 – jaargang 10
    • Bootmagazine 2014 – jaargang 09
    • Bootmagazine 2013 – jaargang 08
    • Bootmagazine 2012 – jaargang 07
    • Bootmagazine 2011 – jaargang 06
    • Bootmagazine 2010 – jaargang 05
    • Bootmagazine 2009 – jaargang 04
    • Bootmagazine 2008 – jaargang 03
    • Bootmagazine 2007 – jaargang 02
    • Bootmagazine 2006 – jaargang 01
  • Waar verkrijgbaar?
    • Bootmagazine aan de Belgische kust
    • Bootmagazine in het binnenland
    • Bootmagazine in Zeeland
    • In de krantenwinkel in uw buurt
  • Adverteren
  • Archief
    • Bootmagazine 2018 – jaargang 13
    • Bootmagazine 2017 – jaargang 12
    • Bootmagazine 2016 – jaargang 11
    • Bootmagazine 2015 – jaargang 10
    • Bootmagazine 2014 – jaargang 09
    • Bootmagazine 2013 – jaargang 08
    • Bootmagazine 2012 – jaargang 07
    • Bootmagazine 2011 – jaargang 06
    • Bootmagazine 2010 – jaargang 05
    • Bootmagazine 2009 – jaargang 04
    • Bootmagazine 2008 – jaargang 03
    • Bootmagazine 2007 – jaargang 02
    • Bootmagazine 2006 – jaargang 01
  • Waar verkrijgbaar?
    • Bootmagazine aan de Belgische kust
    • Bootmagazine in het binnenland
    • Bootmagazine in Zeeland
    • In de krantenwinkel in uw buurt
Bootmagazine.be logo
  • Home
  • ABONNEMENT
    • PRINT: Bootmagazine Traveler & Specials
    • DIGITAAL: online magazine & e-mail newsletter
  • Nieuws
    • Verenigingen & Organisaties
    • Beurzen & Evenementen
    • Zeiljachten
    • Motorboten
    • Ribs & Semi-rigides
    • Materiaal, Uitrusting, Accesoires
    • B-2-B Watersportindustrie
    • Havens
    • Erfgoed
    • Toervaren & zeilvakanties
    • Charter & Cruises
    • Lekkers langs kant en wal
  • PREVIEW
    • Preview Bootmagazine Traveler
    • Preview Bootmagazine Specials
  • Boot e~magazine 2020 – 2021
  • Watersportnieuws.be
  • Home
  • ABONNEMENT
    • PRINT: Bootmagazine Traveler & Specials
    • DIGITAAL: online magazine & e-mail newsletter
  • Nieuws
    • Verenigingen & Organisaties
    • Beurzen & Evenementen
    • Zeiljachten
    • Motorboten
    • Ribs & Semi-rigides
    • Materiaal, Uitrusting, Accesoires
    • B-2-B Watersportindustrie
    • Havens
    • Erfgoed
    • Toervaren & zeilvakanties
    • Charter & Cruises
    • Lekkers langs kant en wal
  • PREVIEW
    • Preview Bootmagazine Traveler
    • Preview Bootmagazine Specials
  • Boot e~magazine 2020 – 2021
  • Watersportnieuws.be

Hydrogenerator laadt batterijen tijdens het zeilen

De nieuwe hydrogenerator H240 van Save Marine en voorgesteld door Belship laadt de accu’s van een zeiljacht tijdens de vaart en levert een bijzonder hoge laadstroom en heeft een zeer lage waterweerstand. De verkoopprijs bedraagt net geen 4.000 euro.

De H240 Hydrogenerator is ontwikkeld voor zeegaande zeiljachten om op efficiënte wijze de accu’s bij te laden. De H240 is universeel te monteren met bijgeleverde montagebeugel en eenvoudig instelbaar voor vrijwel iedere toepassing.

Het systeem wordt geleverd inclusief accuregelaar, dekdoorvoer, plug- en play kabelverbindingen, accukabels en montagebouten.

Middels een WiFi verbinding met de accuregelaar kan het systeem ingesteld worden voor 12V of 24V accu’s en de soort accu welke geladen wordt. Ook kan via telefoon, tablet, of computer, altijd de toestand van de accu’s gevolgd worden, hoeveel er geladen wordt, en hoeveel er over een periode geladen is.
Ook is er de mogelijkheid om Save Innovations in te laten loggen om het systeem te controleren en voor het opsporen van eventuele mankementen. Door de turbine propeller wordt er al bij lage snelheden voldoende geladen, bovendien beschermt de turbinebeugel de propeller.

•Laadopbrengst bij 5 knopen snelheid is 100Watt, en 500W bij 9 knopen

•inclusief Quick-release veiligheid tegen botsing met drijvende obstakels

•accu regelaar voor efficiënt laden en met beveiliging tegen overladen

•inclusief accu-monitoring

•handmatig laten zakken en opklappen en te fixeren met autolock borgpin

•lengte onderwater 65cm of 45cm, bovenwater 60 tot 100cm ( naar wens)

•alle materialen zijn zoutwater en UV bestendig

•eenvoudig afneembaar en weegt slechts 10kg

•compleet systeem, geen extra accessoires nodig

•wordt geleverd met uitgebreide installatie instructies

•zeer lage waterweerstand

De  Save Marine Hydrogenerator kost  3.985,00 incl. BTW

http://www.belship.com

 

 

Previous Story

Infodag “Veiligheid pleziervaart” , Antwerpen

Next Story

The Crystal Ship meert voor tweede keer aan in Oostende

Related Posts

  • Solozeiler gered na 8 uur in ruwe zee dankzij Personal Locator Beacon

    By admin
    Nigel Fox werd op 23 km van zijn jacht in...
  • Een nieuwe ‘gezinsrib’, de Medline 6.8 van Zodiac

    By admin
    De Medline 6.8 werd ontworpen en aangepast...
  • Auteur en ontdekkingsreiger Tim Severin overleden

    By admin
    In de loop van 2019 publiceerde...
  • Wat u ‘verplicht’ en ‘aanbevolen’ aan boord moet hebben in 2021

    By admin
    Vanaf 1 december 2020 is een nieuwe lijst...

QR-code Boot e~mag jan. 2021

Scan de QR-code om de integrale editie van Boot e~mag januari 2021 te lezen op uw tablet of smartphone.

Boot e~magazine – 01/ Jan. 2021

(Klik op de cover om de tablet-vriendelijke versie online te lezen)

Klik hier om de integrale versie van deze editie te downloaden (PDF – 5 MB).

PREVIEW Bootmagazine Traveler – Herfst / Winter 2020

Bootmagazine Special: de Olympische Spelen Retro - Bestel nu! Slechts € 6,95 (gratis verzending.)

RSS algemeen – Nauticlink

  • Na 38 dagen roeien komt eindstreep in zicht voor Bela en haar vriendinnen 21 januari 2021
    Na 5,5 week op zee komt het vaste land voor Bela Evers (53) langzaam weer in zicht. De inwoonster van Tonden is bezig aan de zwaarste roeiwedstrijd ter wereld. Volgens het thuisfront zijn de updates die ze vanaf de boot krijgen nog steeds positief. Omroep Gelderland
  • Nieuw datum voor het ORC/IRC wereldkampioenschap in 2022 21 januari 2021
    Na overleg tussen de Federazione Italiana Vela (FIV), de Unione Vela Altura Italiana (UVAI) en de Union Nationale pour la Course au Large (UNCL), het Offshore Racing Congress (ORC), de Royal Ocean Racing Club (RORC) en de Yacht Club Costa Smeralda (YCCS) is de datum voor het Wereldkampioenschap ORC/IRC in 2022 gewijzigd. Lees meer op […]
  • Genieten van staaltje klassiek Hoek-design 20 januari 2021
    Neem een kijkje in het gloednieuwe superjacht Bleu II, een ‘classic gentleman-style yacht’. Dit 55,99 meter lange expeditieschip is bestand tegen zeer zware omstandigheden. Het project is een samenwerking tussen de werf Turquoise Yachts, de eigenaar, vertegenwoordigd door Master Yachts en Hoek Design. Het typische Hoek-ontwerp doet onmiskenbaar denken aan een klassiek stoomschip, maar wel […]
  • Zeilschepen die in 2021 vracht vervoeren 20 januari 2021
    Tegenwoordig zijn er in de zoektocht naar duurzamere manieren van verschepen 5 bedrijven die met schepen op traditionele manier zeilen en vracht vervoeren. Hoewel ze nog bijzonderheden zijn, groeit de belangstelling nu we de schade zien die onze wereld wordt toegebracht met moderne vervoersmethoden. Designed Conscious publceerde een mooi overzicht van de vijf zeilende rederijen […]

RSS Yachtweb.be

  • Er is een fout opgetreden, wat waarschijnlijk betekent dat de feed uit de lucht is. Probeer later opnieuw.

Watersportboeken bij Bol.com

Klik hier om Watersportboeken te bestellen

Google Ads Footer

logo
Copyright 2020