
In deze digitale tijden presenteert Bootmagazine voor het eerst een papieren krant. Ja, je leest het goed, een pure papieren krant, ongeveer zoals Abraham Verhoeven onder de titel ,,Nieuwe Tijdinghe” in 1616 de eerste Vlaamse krant op de markt bracht, wordt dit de eerste maritieme en yachting krant in België.
De titel van toen is alvast toepasbaar op ons tijdsegment. ,,Nieuwe Tijdinghe” liggen in het verschiet. We voelen ons al in een post-corona periode en bidden we dat we ook die ellendige Russische agressie tegen Oekraïne en Poetins kerndreiging vlug achter ons kunnen laten.
De lezers vinden in onze krant praktische tips en weetjes, naast verhalen en reportages om rustig te lezen, in de kuip of op een terrasje, gezellig achterover leunen en genieten van het reilen en zeilen in de maritieme en yachting wereld.
Maar waarom nu precies een papieren krant? Naast de fijne leeservaring biedt onze krantenformule ook voor de nautische industrie een belangrijk voordeel. De advertentieprijzen zijn op maat gesneden van de draagkracht van de watersportmarkt in ons land. En dat is een uniek gegeven. Adverteren was nog nooit zo gericht, effectief én voordelig. (Sta ons toe even voor onze eigen winkel te pleiten…).
Waar kan je “bootmag” gratis oppikken? In zowat alle watersportwinkels, jachthavens, clubs en cafés/resto’s om en bij het water. En natuurlijk op alle maritieme evenementen… Ga je mee met “bootmag” in zee…? Welkom aan boord!
Leo & George.